The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use real content in the Consulting Process, anytime you reach a review
Contact Info
Chicago 12, Melborne City, USA
(111) 111-111-1111
Week Days: 09.00 to 18.00 Sunday: Closed
Το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Π.Ε.) οργανώνει Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) με τίτλο «Επιστήμες της Αγωγής: Τέχνη και Εκπαίδευση». Σκοπός του Π.Μ.Σ. είναι η επιστημονική εξειδίκευση και η καλλιέργεια της έρευνας σε επιστημονικά πεδία, τα οποία έχουν να κάνουν με όλες τις πτυχές της Τέχνης και τις δυνατότητες αξιοποίησής τους στην Εκπαίδευση μέσα στο ευρύτερο πεδίο των Επιστημών της Αγωγής. Αντικείμενα του Π.Μ.Σ. είναι μορφές Τέχνης, όπως η λογοτεχνία, το θέατρο, η μουσική, οι εικαστικές τέχνες, ο χορός και ο κινηματογράφος, οι οποίες μελετώνται τόσο ως προς τις μορφολογικές, αισθητικές, ιστορικές, κοινωνικές και πολιτικές τους παραμέτρους όσο και ως προς τις γόνιμες σχέσεις που μπορούν να αναπτύξουν με το χώρο της εκπαίδευσης. Αντικείμενα από το χώρο της των Επιστημών της Αγωγής, όπως η Ειδική Διδακτική ή η Ψυχολογία, πλαισιώνουν μια τέτοια προσέγγιση.
Με τη συστηματική μελέτη των αντικειμένων αυτών το Π.Μ.Σ. στοχεύει στην προαγωγή της έρευνας και την παραγωγή νέας γνώσης γύρω από από αυτά, καθώς και στην καλλιέργεια σχετικών δεξιοτήτων των φοιτητών, οι οποίες θα μπορούν να αξιοποιηθούν στους χώρους της εκπαίδευσης, της καλλιτεχνικής δημιουργίας και της άσκησης ποικίλων καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων.
Το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Π.Ε.) οργανώνει Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) με τίτλο «Επιστήμες της Αγωγής: Τέχνη και Εκπαίδευση». Σκοπός του Π.Μ.Σ. είναι η επιστημονική εξειδίκευση και η καλλιέργεια της έρευνας σε επιστημονικά πεδία, τα οποία έχουν να κάνουν με όλες τις πτυχές της Τέχνης και τις δυνατότητες αξιοποίησής τους στην Εκπαίδευση μέσα στο ευρύτερο πεδίο των Επιστημών της Αγωγής. Αντικείμενα του Π.Μ.Σ. είναι μορφές Τέχνης, όπως η λογοτεχνία, το θέατρο, η μουσική, οι εικαστικές τέχνες, ο χορός και ο κινηματογράφος, οι οποίες μελετώνται τόσο ως προς τις μορφολογικές, αισθητικές, ιστορικές, κοινωνικές και πολιτικές τους παραμέτρους όσο και ως προς τις γόνιμες σχέσεις που μπορούν να αναπτύξουν με το χώρο της εκπαίδευσης. Αντικείμενα από το χώρο της των Επιστημών της Αγωγής, όπως η Ειδική Διδακτική ή η Ψυχολογία, πλαισιώνουν μια τέτοια προσέγγιση.
Με τη συστηματική μελέτη των αντικειμένων αυτών το Π.Μ.Σ. στοχεύει στην προαγωγή της έρευνας και την παραγωγή νέας γνώσης γύρω από από αυτά, καθώς και στην καλλιέργεια σχετικών δεξιοτήτων των φοιτητών, οι οποίες θα μπορούν να αξιοποιηθούν στους χώρους της εκπαίδευσης, της καλλιτεχνικής δημιουργίας και της άσκησης ποικίλων καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων.
Recent Posts
Recent Comments